Week 5 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

24 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Misschien is dit wel een beetje overbodig, aangezien ik afgelopen week van alle uitstapjes al foto's op Facebook heb geplaatst.. maar laat ik toch maar gewoon een weekverslag plaatsen, voor de vorm ;)

Afgelopen week begon eigenlijk min of meer pas dinsdag. Shaz was het begin van de week ook vrij, wat ik wel prettig vond. Ze was niet van plan om de hele tijd maar thuis te blijven zitten, en dus zijn we meteen op actie over gegaan door te gaan zwemmen bij Coral Reef Bracknell. Het was geen al te groot en uitgebreid zwembad, maar had wel bubbelbaden, een 'lazy river' en drie glijbanen die elk een stempel slow, medium of fast hadden.. en die laatste was ook écht FAST. Mijn god. :p Het was erg leuk :).

De rest van de week gebeurde er, zoals gewoonlijk, niet veel bijzonders. Ik heb de was gedaan, het huis gestoft en gestofzuigd, een lange wandeling gemaakt met Daisy.. en ik heb in totaal zo'n 3,5 uur geskypt met mam en haar verjaardagsgezelschap ;)

En toen crashte afgelopen vrijdag mijn Iphone. Are you effin' kidding me. Moest het ding weer terugzetten naar fabrieksinstellingen, en NATUURLIJK staat de back up op mijn laptop thuis... gelukkig ken ik (bijna) alleen maar lieve mensen en heb ik nu de meeste contacten weer terug, alle apps weer geïnstalleerd en een aantal foto's en muziek erop kunnen zetten. Oh well. Fresh start, zullen we maar zeggen..

Zaterdag ben ik met Lillian en Lena naar London Zoo geweest. De meesten zullen inmiddels de foto's wel hebben gezien.. het is een mooie dierentuin, niet al te groot, maar omdat we geen handige route konden vinden op de kaart hebben we een aantal rondjes gemaakt, waardoor we uiteindelijk zo'n 5 à 6 uur bezig zijn geweest. We boften met het weer: pas toen we weer richting metrostation gingen, werd het bewolkt en dreigde er regen.

Zondag had Shaz de kinderen zo ver om mee te gaan naar Notting Hill Carnival (ook alleen maar omdat Pardis een vriendin mee mocht nemen :p). Ik zou daar Fine treffen en een andere au pair die zij had leren kennen, Lygia. Dra-ma! Het was erg druk, we hebben elkaar met grote moeite kunnen vinden, en daarna waren veel doorgangswegen éénrichtingsverkeer, dus zie dan maar eens je weg terug te vinden :p
Maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik er ben geweest. De muziek was super vrolijk, opzwepend, alle mensen waren door het dolle (sommigen misschien iets té) en het eten was in overvloed en erg apart. We hebben weer wat leuke foto's kunnen maken ;)
Dat gezegd hebbende... ik doe het niet nog een keer. :p Het was een crime om überhaupt een weg terug te vinden, en toen ik eindelijk de bus gevonden had die me zou brengen waar ik moest zijn, heeft het nog 1,5 uur geduurd voor ik thuis was. Ach ja.

Komende week heeft Shaz 'echt' vakantie. We gaan waarschijnlijk volgend weekend op een 'mini-vakantie', ik ben benieuwd. Shaz en haar eeuwig-veranderende gedachten... ;)

Dit is denk ik het minst spannende verslag tot nu toe.. oh well ;) Ik heb in ieder geval wel wat dingen van mijn to-do lijstje kunnen strepen!
Oh ja, en bij deze ook speciaal voor opa: de foto van de doedelzakspeler!

Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bite ;)

Best wishes,
Kim

  • 25 Augustus 2014 - 07:47

    Amber:

    Haa het is te lezen dat je het erg naar je zin hebt. Fijn hoor! En ik ben benieuwd naar je minivakantie! Veel plezier daar xx

  • 25 Augustus 2014 - 08:02

    Mam:

    Het was inderdaad een heel speciaal verjaardagsfeestje met jou erbij op skype, iedereen vond het super ;-). Toch weer een druk weekend gehad maar wel leuk, nu heb je carnaval op een andere manier meegemaakt, heb je nu de smaak te pakken of ben je helemaal genezen? Gelukkig doet je telefoon het weer :-).

  • 26 Augustus 2014 - 15:06

    Oma.:

    Hoi mop wie had dat ooit gedacht, jij naar de carnaval druk druk.kusjesopa oma.

  • 31 Augustus 2014 - 19:38

    J.verspaget:

    meid wat vind ik die mooi`,ik wacht met spanning af op de skipe heel hartelijk bedankt ik kan nog niet snel typen maar dat komt nog wel.
    groetjes en kusjes, opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 5902

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: