Week 7: School has started! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 7: School has started! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 7: School has started!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Afgelopen week heb ik niet zoveel gedaan. Ik had namelijk wat lichamelijke ongemakjes en heb het begin van de week vooral op bed doorgebracht xD
Maar toen het eenmaal allemaal weer gezakt was, hebben we er toch nog een goede week van kunnen maken. De kinderen hebben minder op mijn zenuwen gewerkt en we hebben veel gezellige momenten gehad.

Zaterdag heb ik twee nieuwe au pairs leren kennen, Amandine en (zoals ze zichzelf noemt) Nili. Ze zijn allebei Frans en niet bijster goed in Engels.. maar ze zijn wel erg aardig en we hebben een gezellige dag gehad. Ze zijn wel beiden echt in mijn ogen stereotype Franse meiden.. super modieus en erg nuchter ;p
We zijn naar Camden Town geweest, waar de Camden Lock Market is. Erg interessant. Ze hebben er echt van álles uit allerlei verschillende culturen en ook vooral veel vintage kleding en zo. Ook kun je er voor relatief weinig geld goed eten en keus is er volop. Dat was een topidee. Ik moet er zeker nog eens terug.

Zondag hadden we een bbq met Elnaz en Erfan. Van tevoren wist ik niet zo goed wat ik ermee aan zou moeten, omdat ze tijdens het uitstapje naar Alton Towers vooral Farsi praatten, maar nu weet ik dat dat komt omdat Elnaz en haar man beiden slecht Engels spreken. Maar Elnaz deed echt haar best om met mij een gesprek te voeren, betrok me bij het voorbereiden van het eten.. ze is erg lief. En ze was ook erg te spreken over mij. Ze bleef maar tegen Shaz zeggen hoeveel geluk ze hebben met mij, haha. Na het eten, wat erg lekker was, hebben Parsa, Erfan en ik marshmellows geroosterd :p en zijn we bij BoomShakes een milkshake gaan drinken.. ik had een héérlijke Ferrero Rocher shake. Yum :)

Gisteravond was Parsa erg van slag. Hij zag er erg tegenop om weer naar school te gaan. Maar, vanmorgen ging het gelukkig allemaal goed.
7 uur was vroeg dag, maar toen de kinderen om 8 uur beiden de deur uit waren ben ik nog even terug naar bed gegaan, haha. Daarna een was aangezet, waar ik speciaal nog wasverzachter voor ben gaan moeten kopen, en mezelf getrakteerd op een lekkere wafel met slagroom.
Het is op zich wel raar om helemaal alleen thuis te zijn, maar met Charmed op tv (en vanmiddag de muziekzender) en gewoon op mijn gemakje alles kunnen doen wat ik moet/wil doen, kom ik vast mijn dagen wel door :)

En met het heerlijk zonnige weer wat we nu hebben, heb ik helemaal niets te klagen ;) Behalve dan misschien over het feit dat ik allemaal pepernoten en speculaas voorbij zie komen op Facebook, en ik dat nu moet missen.. ;p

Best wishes,
Kim

  • 08 September 2014 - 16:18

    Mam:

    Wel fijn dat je weer bent opgeknapt :-) en dat je toch nog een uitstapje hebt gemaakt met alweer nieuwe au-pairs collega's. Dat je een andere indeling van je dagen hebt komt ook helemaal goed, jouw kennende ;-). Dat ze daar zo boffen met jou......dat wisten wij natuurlijk al lang, hihi, maar toch ontzettend fijn om dat te horen, toch! Tot snel ♥♥♥

  • 08 September 2014 - 19:18

    Oma.:


    Hoi hoi wat heb jij een heftige week achter de rug ba ba.maar gelukig is alles weer normaal toch, en dan op zondag weer volop aan de lekkere hapjes . Zal wel allemaal aan tlkken geeft niets toch.tot de volgende brief kusjes..

  • 08 September 2014 - 19:19

    Opa:

    Och schat wat heb je het daar goed, beter dan hier. Ik ben blij dat je van de poeperij af bent en je kunt overdag doen waar je zin in hebt.Een goed raad, snoep niet te veel anders moet je nog en dubbel stoel bij kopen als je nar huis komt, ha,ha,ha.

    Vele kusjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 5890

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: