Week 12 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Als je ergens op wacht, dan duurt de tijd lang.. maar gelukkig duurt het wachten niet eeuwig, haha!

Deze week was niet zo bijzonder, eigenlijk. Ik probeer mijn geld een beetje te sparen, aangezien er twee héle drukke maar ook vast héle leuke weekenden aan zitten te komen..! :D Al is dat sparen niet zo heel goed gelukt, haha. Schaam..

Maandag had ik er vóór de middag al drie waswachines met was doorheen zitten. Ik was op dreef! Verder heb ik weinig gedaan.
Dinsdag ben ik naar Oxford Street gegaan op zoek naar een trui. EN ik had de perfécte dag uitgekozen! Het zonnetje scheen, heerlijk. Ik ben helaas niet geslaagd voor een trui, maar ik heb van het weer geprofiteerd en heb weer een hele wandeling door Londen gemaakt, via Oxford st. (en op Carnaby even bij Choccy binnen gewipt ;) ) naar Picadilly Circus en ben door Covent Garden via Strand naar Charing Cross station gelopen. Bij thuiskomst van Pardis liep ze aandacht te trekken.. Bleek dat ze een inectie had gehad op school, waar ze erg zenuwachtig voor was geweest, dus ze was de rest van die dag zielig, haha! 's Avonds heb ik even gezellig gekletst met Marlies, de plannen voor achter volgende week zijn al in volle gang ;)
Woensdag zou het regenen. Maar 's ochtends leek het goed weer, dus ik wilde naar Parliament Hill. Bijna aangekomen bij het metrostation waar ik over zou moeten stappen, begon het te regenen -.- Dus ik besloot weer terug te gaan, om in Harrow even bij de winkels mijn zoektocht naar een trui voort te zetten (ben deze keer wél geslaagd!). Ik kom dat winkelcentrum uit.. zon! Dus toch maar weer met de metro naar voorgaand genoemd metrostation en de reis naar Parliament Hill voortgezet, en afgemaakt, met droog weer! Pas toen ik weer in de metro stapte, begon het weer te regenen.. dat noem ik timing.
Donderdag heb ik vooral in huis dingetjes gedaan. Een mislukte poging gedaan tot koekjes bakken. En met mam gekletst. En met Ilona. Die nu ook definitief deze kant op gaat komen eind november! :D
Vrijdagavond is Danielle hier geweest. Onze missie: tickets scoren voor The Lion King! en zoals de meesten wel zullen weten, die missie is geslaagd :) Daarna hebben we samen gekookt, wat Shaz wel ontzettend handig vond (twee au-pairs voor 1 prijs, grapte ze) de Engelse versie van Helmondertjes waren nog goed gelukt ook! Aardappeltjes en groenten erbij, ik voelde me weer even extra Nederlands ;) 's Avonds met zijn allen een film gekeken, kéígezellig. ;p

Zaterdag ben ik met Juliette, Juliane en Mia naar Notting Hill geweest. Portobello Road Market was ontzettend druk, maar wel heel leuk. Allemaal vintage en retro spullen, dingen die niemand wil en spullen waar je je bij afvraagt wat in hemelsnaam de functie ooit is geweest..
De dames wilden daarna naar Oxford Street. Ik dacht bij mezelf, niet wéér naar Oxford Street.. wie had gedacht dat ik dát nog eens zou denken :p Ik sta steeds weer van mezelf versteld. Aangezien het weer erg goed was, ben ik naar het Queen Elizabeth Olympic Park gegaan. Het meest moderne park eruit, maar ook dat heeft wel wat. Bij thuiskomst nog met opa geskypt, dit keer een half uur, en dat alléén met opa! ;)
Zondagochtend moest Shaz werken, tot een uur of 1. Ik had om de een of andere reden zin in pannenkoeken.. en blijkbaar had Pardis hetzelfde, want die kwam met het briljante idee om pannenkoeken te bakken als lunch! Voor Parsa heb ik eggybread gemaakt, dat had ie al zó lang niet meer gehad (zoals ie het zelf bracht, haha) en om 1 uur ging ik de deur uit om met Danielle op pad te gaan. We hadden geen plan, maar dat is ook wel eens lekker! We zijn op Baker Street uitgestapt en zijn gewoon gaan wandelen. Via Oxford Street en Regent Street door Holborn naar King's Cross om de metro weer te pakken naar huis. Ook nog leuke schoenen gescoord.. wat ik dus zei, geld sparen zat er deze week weer eens niet echt in :p

Vandaag, niks aparts. Dadelijk met Sanne kletsen.. nog 5 dagen tot ik haar weer in levende lijve zie! Jeeeeeej! ;)

Komende week.. wisselende weerverwachting. We zullen zien. Morgen misschien naar de supermarkt, donderdag eindelijk weer eens meeten met Fine en vrijdag naar een winkelcentrum met Danielle.. en het weekend wordt de kers op de taart!

We hebben er zin innnn! *cue 'Happy' speciaal voor Danielle! ;p*

Best wishes,
Kim

ps. Ik hoorde van mam dat ze van veel mensen positieve dingen hoort over mijn blog! Superleuk dat jullie allemaal mijn blog bijhouden :) Dankjulliewel! :D

  • 13 Oktober 2014 - 15:58

    Mam:

    Wel een fantastisch vooruitzicht komend weekend, lekker melig en gezellig doen samen met Sanne. Heel veel plezier samen :-). En over dat sparen......je kunt altijd nog met de pet rond voor het goeie doel, Help Kim. Hahahaha.

  • 13 Oktober 2014 - 17:02

    Sanne:

    Jaaaaa, dit weekend word top!

  • 13 Oktober 2014 - 18:59

    Oma.:

    Welke zon zou er niet schijnen als ze die hollandse griet zien die er weer wat geld uit gaat geven . Je moet maar zo denken op.is op.er is altijd weer iemand waar ik mijn nood kan klagen .ik wens je met sanne heel veel plezier doei xxx

  • 13 Oktober 2014 - 20:10

    Opa:

    Meid wat ben ik blij jou eens alleen gesproken te hebben, oma behoeft er niet altijd bij te zijn.`Je hebt weer een leuke week achter de rug het wordt nu toch echt tijd dat je een flinke sponsor krijgt misschien is een grote supermarkt er een voor die jou wat geld toegestuurd. Meid de tijd gaat snel het is zo weer januari en dat moet gevierd worden.
    kusjes en tot ziens op de skype

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 5895

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: