Week 15 en EINDELIJK MET BEN OP DE FOTO - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 15 en EINDELIJK MET BEN OP DE FOTO - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 15 en EINDELIJK MET BEN OP DE FOTO

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Ondanks dat ik mijn lieve vriendinnen weer heb moeten missen en de kinderen elkaar zowat elke dag bijna hebben vermóórd gedurende hun week herfstvakantie, heb ik toch een súperweekje achter de rug. Woehoe!

Maandag had ik na de eerste dag van de vakantie er alweer genoeg van. Ik deed mijn eigen ding, de kinderen deden het hunne, met tussendoor wat momentjes dat ze me nodig hadden. Prima.
Dinsdag was ik er ECHT klaar mee. Het hielp al niet dat ik nog steeds de longen uit mijn lijf hoestte. En daarbij kwamen de twee tirannen; schreeuwen tot het volume krijsen was bereikt, duwen, trekken, schelden, huilen.. maar na een gesprekje was het opgelost. Ze hadden me nog niet echt boos gezien. En dat maakte indruk :p Ik was al helemaal bezig met me voorbereiden op hoe ik Shaz ging vertellen over mijn bereikte grens.. en toen kwam ze thuis met een héél welkom hoestdrankje en de mededeling; 'By the way, vrijdag ben ik de hele dag weg en 's avonds heb ik die bruiloft, dus mag je best iemand uitnodigen, anders zit je ook maar de hele dag met die twee opgescheept..' Alsof ze mijn gedachten had gelezen! Dus ik meteen Danielle geappt.. en die had gelukkig tijd! Mijn dag was weer goed. Best erg eigenlijk. Maar goed.
Woensdag.. met de kinderen eigenlijk geen problemen gehad. Maar toen was blijkbaar Shaz haar grens bereikt, want die kwam totally depressed thuis. Die heb ik wel wat kunnen opfleuren gelukkig, maar ik snap niet hoe ze het volhoudt. Maar dat zijn dingen waar ik écht niks over wil, kan en mag zeggen. Zelfs de kinderen weten niet alles. En dat maakt de zaken echt lastig soms. Elke keer tegendruk geven, elke keer commentaar leveren, en je kunt ze niet uitleggen dat ze Shaz even n break moeten geven, want je kunt ze geen reden geven waarom. Ach ja.
Donderdag ging het gelukkig alweer een heel stuk beter. Ze zeggen altijd, het moet eerst slechter worden voor het beter wordt.. nou dat bleek wel ;) Gelukkig. Gezellig met Ilona geskypt en een vriend van Shaz kwam voor dinner. Éven normaal doen ;p

En toen begon de fun!
Vrijdag zou Danielle ergens in de middag komen. Die stond om 12 uur al op de stoep ;p Het was heerlijk weer dus hebben we lekker buiten gezeten, potjes Uno en Skip-Bo gespeeld. Pardis was ook helemaal sociaal bezig en kletste ons de oren van het hoofd.. ze vindt Danielle echt helemaal gezellig ;) Pardis ging 's middags naar vriendinnen om Halloween te vieren, Danielle en ik zijn naar Asda gegaan en hebben lekkers ingeslagen voor de filmavond! Na het klaarmaken en eten van Helmondertjes met aardappeltjes en groenten zijn we Pitch Perfect gaan kijken, de Trick-Or-Treaters die aan de deur kwamen negerend aangezien Shaz geen snoepjes in huis had gehaald.. xD Pardis kwam thuis en stelde de uiterst slimme vraag; waarom blijft Danielle niet slapen? Goh. Daar hadden we niet eens aan gedacht xD Na wat wikken en wegen besloten; Goed plan! Onverwachte sleepover, check! Na het kijken van Frozen samen met Pardis (shocking, but true) zijn we naar bed gegaan.
Zaterdagochtend was lekker rustig, we waren namelijk zo laat naar bed gegaan dat de kids ook lekker uitsliepen ;p Tegen 11en kwam Shaz thuis en zijn Danielle en ik op weg gegaan naar Bluewater, een shopping centre in Greenhithe. De heenreis was, op zijn zachtst gezegd, DRAMA. Maar we zijn er gekomen, hebben lekker rondgewandeld in een mooi winkelcentrum, en zijn daarna bij Danielle thuis ook weer een film gaan kijken. Ze moest namelijk oppassen, en ik heb dus meteen haar hostfamily leren kennen. Erg leuk, heel aardig, en half Nederlands! Dat was weird, de jongens spraken Engels en vader sprak Nederlands terug. Aparte waarneming, haha.
Zondag, surprise surprise, weer op pad met Danielle, naar alweer een shopping centre :p Danielle had namelijk niet gevonden wat ze wilde in Bluewater, dus poging twee in Westfield Stratford. Ik ben erg goed geslaagd, al was dat niet de bedoeling.. ach ja. Na een bezoekje aan de Hema (paprika chips en een chocolade kerstman, yay!) en een drankje bij Costa, óp naar Oxford Circus om langs de kerstetalages van Selfridges via Baker Street naar MADAME TUSSAUDS te lopen! Dat hadden we vrijdag in een opwelling besloten. HELEMAAL TOP! We waren er rond 17.30u en het was heerlijk rustig. We hadden overal genoeg tijd en zeeën van ruimte om foto's te maken. Ik betrapte mezelf erop al meteen bij binnenkomst rond te kijken of ik hém ergens zag.. Maar ik dacht, die zal wel ergens apart staan, omdat hij er pas staat.. Maar toen stond Danielle foto's te maken van de Beckhams, ik draaide me om.. DAAR STOND IE! EN NIEMAND STOND ERBIJ! Ik porde Danielle zowat een blauwe plek en stóóf erop af. Schaamteloos! Maar ik heb mijn foto's met Ben! En met nog wat andere celebs ook natuurlijk.. ;D We zijn naderhand nog uit gaan eten bij Frankie&Benny's en toen was het weekend alweer voorbij.
Bij thuiskomst bleek dat Pardis op me had zitten wachten om haar te helpen met haar huiswerk, dus even mijn hersens laten kraken en óp naar bed.. tomorrow is a school day! Danielle was zo lief om meteen de foto's door te sturen, dus ik heb voor het slapengaan even nagenoten en nagelachen.. ik was nóg helemaal over-the-top happy met mijn foto's met Ben ;p

Vandaag is de rust wedergekeerd. Halleluja! Wat een rust. De kinderen zijn de rest van de week niet meer zo ontspoord geraakt als begin van de week, maar toch is zo'n week vakantie het leukst als hij weer voorbij is :p Het zijn gewoon monsters van schatten, soms ;)

Deze week.. nog niet echt iets op de planning. Misschien, hopelijk, naar een bonfire night, maar verder laat het weer te wensen over.. dus we zullen zien!

Oh en ik wilde ook nog even zeggen.. het is nu zo'n 7, 8 weken sinds Danielle en ik voor de eerste keer 'gemeet' hebben.. maar het voelt al véél langer! We kunnen nu al de meest gekke dingen doen en zeggen zonder dat het de ander verbaast of zelfs maar opvalt.. daar was gisteren echt een voorbeeld van! No further comment.. ;p

By the way, neem mijn klaagsessie alsjullieblieft niet te serieus.. ik heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin hier! :D

Best wishes,
Kim

  • 03 November 2014 - 18:34

    Mam:

    Wat een perfekte afsluiting van een trubulente week, op de foto met HEM hihi. Hiervan kun je nog lang nagenieten. XXX

  • 03 November 2014 - 19:03

    Oma.:

    Het is maar goed dat we jou kennen anders zouden we denken wat heeft dat meisje een hondenleven.maar als je verder leest,en kijkt is het toch veel anders ,en dan zeker met zo,n knappe man..ahum.groetjes en tot de volgendebrief. Xxx

  • 03 November 2014 - 19:16

    Opa:

    Lekkere week achter de rug, soms heb ik wel een beetje meelij met jou maar je slaat je er goed doorheen. Aankomende week heb je het weer rustig. Meer tijd voor jezelf. Groetjes aan alle en tot kijk op de skype.
    kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 5900

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: