Week 16 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 16 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 16

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

10 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

En we zijn alweer een week verder.. kerst komt steeds dichterbij! Overal veranderen de etalages van de winkels en gaat de kerstverlichting aan.. Holidays are coming!

Afgelopen week was.. turbulent. Druk. Ondanks dat ik weinig anders gedaan heb dan anders :p Ik ben wel wat meer de deur uit geweest, dinsdag het eerste kerstdrankje en -hapje gehad bij Starbucks samen met Danielle :) en woensdag hebben we samen met mam geskypt, want het werd toch wel eens tijd dat mam een beter beeld had bij Danielle 'want je hebt het zo vaak over haar en ik zie haar op zowat elke foto voorbij komen'.. ^_^'
Waar ik in het begin van de week een beetje 'lost' was, was ik in de tweede helft van de week weer helemaal 'back, baby!' Totaal in mijn element aan de poets met We Like The 90's Top 500 op Skyradio al swingend door de huiskamer, haha.

Vrijdag laat op de middag hebben Danielle en ik weer gemeet en zijn we naar Putney gegaan. Daar spareribs gegeten bij Bill's en onder het genot van (hoe kan het ook anders) een Christmassy Starbucks één van de vele Bonfire vuurwerkshows bewonderd.. soort van. Op de terugweg onze medereizigers in de metro vermaakt (of geirriteerd, I don't know) met een groots scala aan Disneyliedjes en the occasional 'ieeep' uit mijn richting als Benedict Cumberbatch weer eens op een poster van 'The Imitation Game' voorbij kwam.. afsluitend met het hebben van de slappe lach, in mijn eentje, in een overvolle metro, omdat Danielle zo nodig per sms even grappig moest zijn.. Thanks again for that, by the way. ;p

Zaterdag ben ik met Juliette, Gabriela en een paar andere aupairs naar de Lord Mayor's Show geweest. Rond de middag was er een parade met muziek, allerlei Britse clubs en organisaties, het leger en marine en de koninklijke koets, daarna zijn we naar St. Paul's gegaan (gratis en voor niks en nog foto's mogen maken ook!) en 's avonds hebben we nog een Bonfire vuurwerkshow gezien.. waarna het ontzéttend hard begon te regen. London, baby! Ik ben toen op weg gegaan naar West Hampstead, want ik mocht op gaan passen! Bij een heel leuk gezin, vrienden van de hostparents van Danielle, op een súperschattig meisje van 5 maanden. Ze lag al in bed (easiest job éver, Sherlock gekeken op de BBC xD) maar vlak voordat de ouders weer thuiskwamen werd ze wakker. Dus ik heb haar nog wel even uit bed mogen halen. I was over the moon! Zo'n leuk kindje :)
Zondag had ik met Lena, Fine en Danielle afgesproken om naar het British Museum te gaan. En het moest natuurlijk een keer gebeuren dat er ook op mijn route iets mis zou gaan met het OV.. ik stond op het perron, rijden er gewoon 3 metro's aan mijn neus voorbij! Ze stopten gewoon niet! Waardoor ik dus een half uur later was dan gepland. Ach ja.. Het museum was interessant, maar langer dan twee, tweeënhalf uur zijn we er toch niet binnen geweest. Dat had mede te maken met het feit dat we honger hadden x) en dat Fine waarschijnlijk in de museumgevangenis terecht was gekomen als ze nóg langer de verleiding om dingen aan te raken had moeten weerstaan.. hahaha! Ze hadden in de museumshop súperleuke maar súperdure eendjes.. ik heb maar gesetteld voor een foto met mijn handen vol. :p
We hebben geluncht bij Five Guys, een Amerikaans burgerrestaurant, wat echt helemaal tóp was, en daarna zijn Danielle en ik de kerstverlichting op Oxford Street gaan bekijken.. na natuurlijk eerst even wat te hebben gedronken bij Starbucks x) Ik ben nu toch ook maar een member geworden, dan krijg ik tenminste na elke 15 drankjes er ééntje gratis. Haal ik toch nog iets uit al die investeringen, haha. We hebben de avond heerlijk afgesloten met diner bij TGIF, met cocktails, garnalen en brownies! Bij thuiskomst kreeg ik het weekendverslag van Pardis ;p en toen was het alweer tijd om naar bed te gaan. Mijn weekend was weer érg vol, maar érg leuk :)

Vandaag is het weer maandag! Een normale maandag afgezien van het feit dat Shaz deze week vakantie genomen heeft. Maaaaar ik doe gewoon mijn normale business en Shaz werkt zich om mij heen, haha. Ze kwam net terug van een wandeling met warme chocomel van Costa.. ook in kersteditie! Yum :)
Het zonnetje schijnt, de was hangt buiten, mijn bed is verschoond.. klaar voor een nieuwe week!

It means no worries, for the rest of your days.. It's a problem-free philosophy..
HAKUNA MATATA!

Best wishes,
Kim

  • 10 November 2014 - 18:11

    Mam:

    Wat een verhaal weer van een 'dubbele' week ;-). Het is wel raar om te lezen dat je al helemaal in de kerstsfeer zit, wij beginnen nu met sinterklaas. Maar zo te zien is het daar wel supergezellig aangekleed allemaal, geniet er maar lekker van. En een bijbaantje gehad, wel leuk voor je dat het kindje toch nog even wakker is geworden, zij was zeer zeker nieuwschierig naar jou :-) :-D. Na Sanne heb je nu ook Danielle ingepakt met je disneytic, goed van je. XXX

  • 12 November 2014 - 18:10

    Oma.:

    Wat heb je weer veel gedaan en wat een geweldige fotosheb je weer gestuurd,wat zal je blij zijn als je weer thuis bent ha ha maar dan kun je niet meer op zo,n lieve baby passen .vermaak je nog maar een poosje. Kusjes van ons en veel groetjes ook van opa xxxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5903

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: