Week 21 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 21 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 21

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

15 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Ik kan gelukkig zeggen dat de afgelopen week leuker was dan ik had verwacht. Ook al begon die met een minder goede maandagochtend, de rest van de week ging zoals altijd ;)

Zoals ik in mijn vorige blog al zei had ik maandag een baaldag. Ik keek op tegen de namiddag en avond, maar het is me uiteindelijk 100% meegevallen. Pardis had een goede bui en ook Parsa was in zijn hum. Hij wilde over van alles en nog wat praten, liet me zijn uitbreidingen in Minecraft zien en heeft met grote interesse mijn foto's bekeken, wat tot diverse grappige uitspraken leidde.. die ik natuurlijk even ook met jullie wil delen, haha.
Hij zat met zijn tablet op schoot Minecraft te spelen, en hield deze steeds schever.. tot het scherm automatisch draaide. Hij zuchtte, keek me aan en zei 'Are you KIDDING me?!' Ik moest heel hard mijn best doen niet te gaan lachen. De tóón waarop hij het zei! Geniaal. Al snel was hij het spel weer beu en besloot me vragen te gaan stellen. 'What are you going to do in your country?' Weet ik nog niet, werken, denk ik. 'What job are you having? I think in a school, with children. You like children. I don't like children, they messy.' :') Na even denken vroeg hij 'Can we talk?' Yes.. 'Yay!' haha, ahhw. ;p Ineens roept hij 'Like means friend. Love is kissing, it's embarrassing.' Lol! Hij kwam er toen achter dat ik foto's op Facebook heb staan en wilde die graag zien.. uiteraard kwamen we de Sinterklaas-foto's tegen. Wijzend naar Zwarte Piet vroeg hij 'Who is that?' Dat ben ik.. Helemaal geschokt keek hij me aan: 'You were black before?!' Na alle momenten van mijn lach inhouden kreeg ik het niet langer voor elkaar. Hoe verzint hij het! Ik vertelde het later tegen Shaz en zij moest ook lachen: 'Where does he get it! It doesn't even look like actual black people!' Bam, dacht ik, daar heb je de hele pietendiscussie. x)
Dinsdag, woensdag en donderdag waren weinig aparts. Ik ben woensdag met Fine wezen lunchen in Shepherd's Bush en dat was weer ouderwets gezellig ;)
Vrijdag zijn Danielle en ik naar Tesco, Ikea en Asda geweest, gewoon voor de fun. Ik heb Danielle's moeder ontmoet via Skype :) en even gezellig gekletst met Sanne, waarbij Parsa heel nieuwsgierig was naar haar vogel :p en we hebben uit gegeten bij Coast to Coast, een Amerikaanse bar-restaurant. Yum!

Zaterdag zijn we naar Kingston Upon Thames geweest, een buitenwijk van Londen hééélemaal in het zuiden. Was erg leuk! Er zit een gigantische Hema en het ademde helemaal dorpjesachtige kerstsfeer. 's Avonds moest Danielle op haar boys passen, dus hebben we bij haar een lekker tomatensoepje en stokbrood met knoflookboter gegeten en Sherlock gekeken.
Zondag zou ik gaan lunchen met Juliette, en Danielle had ook haar eigen lunchplannen. Het liep allemaal een beetje anders.. Uiteindelijk zijn we alsnog samen bij Crême de la Crepe in Covent Garden gaan eten, want Juliette kwam ruim een uur te laat x) Die heeft ons later vergezeld en we hebben een beetje door Centraal Londen gewandeld.. hebben het interieur van zeker 5 verschillende Boots-filialen gezien op zoek naar Coca-Cola rendierflesjes (Danielle's nieuwe hobby :p).. kwamen links en rechts nog kerstige dingen tegen.. helemaal leuk.

Komende week staat het Museum of Natural History op de planning, vrijdag komt Danielle gezellig langs en zaterdag is de tweeling jarig. Wat daar de exacte plannen voor zijn.. who knows. We shall see. ;p

Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donner, Blitzen.. and Rudolph! Dat rijtje ken ik nu onderhand ook uit mijn hoofd.. zijn het geen beren of muisjes, zijn het wel rendieren.. Oh well ^_^

Best wishes,
Kim

  • 15 December 2014 - 16:09

    Mam:

    Wat een lief kind is het toch af en toe ;-) die Parsa, en wat een heerlijke uitspraken heeft hij. Ik geloof best dat het moeilijk is om altijd je lach in te houden. Toch weer een paar leuke uitjes gehad afgelopen week, het aanbod wordt wel steeds kleiner van de dingen die je moet gaan doen/bekijken. Maar goed, deze week heb je al vol gepland dus veel plezier met alles en feliciteer de kids ook van ons zaterdag ;-). XXX

  • 15 December 2014 - 18:49

    Oma :

    Nog een paar van die brieven en wij praten ook engels .maar wel knap dat die pardis en jij het nu toch zo goed samen kunnen vinden .verder maar weer een gezellige week en tot morgen.houdoe xx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 5893

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: