5 mei 2015; where am I now? - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Kim Os - WaarBenJij.nu 5 mei 2015; where am I now? - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Kim Os - WaarBenJij.nu

5 mei 2015; where am I now?

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 Mei 2015 | Nederland, Helmond

Hi guys!

Het is alweer mei. Wat betekent dat er 3, bijna 4 maanden voorbij zijn sinds mijn vertrek uit Londen.. Wat vliegt de tijd!
En wat is er in al die tijd gebeurd..?
Bar weinig.
De pro's en con's op een rijtje.

Pro! Ik heb een baantje gevonden als oppas aan huis!
Con.. ik werk nu 2 middagen in de week. De rest zit ik thuis.
Pro! Ik ben weer druk aan de slag geweest met knutsel-frustelprojectjes!
Con.. ik heb zoveel vrije tijd, ik ben bijna door mijn ideeën heen.
Pro! Ik ben helemaal bij met het kijken van al mijn tv-series!
Con.. de zomerstop komt eraan. Wat moet ik dán kijken..
Pro! Er staat heel wat leuks al op de planning!
Con.. ??? Da's gewoon alleen maar pro! :D

Ja peoples.. wat wel een hele grote con is, afgelopen maanden, is dat opa is overleden. Dikke. Bummer. Zowat heel februari hebben we met hem getrubbeld, en eind februari is hij uit zijn lijden verlost. Gelukkig voor hem. Minder gelukkig voor ons. Maar het is een troost te weten dat het geen lijdensweg is geweest. En ik heb hem nog héél blij mogen maken tijdens kerst, en toen ik terug was uit Londen. Dus. Mijn grootste fan, hopelijk leest hij vanuit daarboven de updates nog mee. ;)

Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik behoefte had aan een update. Ik heb er geen spijt van dat ik na 6 maanden een eind moest maken aan mijn Londen-avontuur. Maar had ik me dit anders voorgesteld? Natuurlijk. Ik had gehoopt op een vaste baan in de kinderopvang en dat ik al ingeschreven stond voor een appartementje en een berner sennen puppy.. Maar ja. Ik had ook gehoopt in Londen mijn ware Britse Disney-prins in de witte Mini-Cooper tegen te komen! Hopen is niet verkeerd, en dromen mag altijd, toch? ;) We gaan gewoon vrolijk door, met hetzelfde doel voor ogen. Als het niet in 4 maanden gebeurd, dan maar in 8. Of 12, of 16.. Ik ga er komen!

Always look on the bright side of life..
al is dat nu knap lastig, met die zomerse storm die nu over Helmond raast! :l Misschien kan ik er beter Just Keep Swimming van maken.. hetzelfde idee, maar dan anders. ^_^

Best wishes,
Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 728
Totaal aantal bezoekers 5906

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: