Kleine update tussendoor.. - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Kim Os - WaarBenJij.nu Kleine update tussendoor.. - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Kim Os - WaarBenJij.nu

Kleine update tussendoor..

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 December 2014 | Nederland, Helmond

Hi guys!

Nou.. ik ben jullie een verklaring schuldig. En misschien ook wel een verontschuldiging :p
Ik heb namelijk een beetje gejokt in mijn blog gisteren :o!

Ik zei namelijk dat ik geen bijzondere plannen heb voor de kerst. Op zich is dat wel zo, maar om kerst op een 'niet-bijzondere' manier te vieren moet ik het zoals alle jaren doen.. en dat is natuurlijk thuis!
Dus op dit moment zit Beau kritisch mee te kijken langs (en af en toe ook op) mijn laptop, heb ik heerlijke noedels gehad als lunch en heb ik al een halve Milka-chocoladereep op.. IK BEN IN NEDERLAND PEOPLES! :D Voor de komende twee weken ben ik hier on holidayyyy!
Eíndelijk mag ik het verkondigen! Het was namelijk voor (bijna) iedereen een verrassing.. het was vooral de bedoeling dat ik een 'kerstcadeautje' voor opa en oma zou zijn.. die ben ik vanmorgen even gaan verblijden, haha! Missie geslaagd ;)

Het selecte groepje medeplichtigen, dankjulliewel voor het geheimhouden!

Gistermiddag heeft Shaz me naar Heathrow gebracht en na een dik halfuur vertraging vanwege de harde wind, een soepele treinreis van ongeveer 2 uur en een heel gesjouw met loeizware koffers werd ik thuis verwelkomd door een kartonnen Olaf! Hoe cool! Natuurlijk meteen Beau plat geknuffeld, even snel mijn kamer kerstig gemaakt (ik heb nog nooit zo snel een kerstboom gezet, haha!) en een pyjama uit mijn koffer gevist.. heerlijk geslapen in mijn eigen bed!
Vanmorgen dus bij opa en oma geweest, en zojuist de foto's op mijn losse harde schijf gezet.. taak 1 op een lange lijst met things to do! ;)

Ik heb ook nog een filmpje gemaakt.. not completely sure why, het is ongeveer dezelfde info :p.. maar goed, voor de geïnteresseerden onder ons, dat upload ik later op Facebook! ;)

Happy holidays xx

Best wishes,
Kim

  • 23 December 2014 - 13:25

    Corine:

    Welkom thuis!!
    Fijne vakantie :D !

  • 23 December 2014 - 17:50

    Mam:

    Heerlijk om je weer thuis te hebben. Het was soms wel moeilijk om het geheim te houden, maar het is allemaal goed gekomen. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 5907

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: