Week 22 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 22 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 22

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

It's almost Christmasssss! De kerstvakantie is begonnen, jippie ja jee :p
Maar laat ik jullie eerst even vertellen hoe de afgelopen week is geweest!

Maandag was een prima dagje. Ik heb een aantal series teruggekeken en Pardis geholpen met haar wiskundehuiswerk. Ik sta er nog steeds versteld van dat ik begrijp waar de opdrachten over gaan.. x)
Dinsdag heb ik al mijn huishoudelijke taken in één dag gepropt. De rest van de dagen had ik namelijk volgepland dus ik moest wel.. hield wel in dat ik dinsdagmiddag na het strijken helemaal kláár was! Halleluja!
Woensdag zou ik met Danielle naar het Natural History museum gaan. Helaas was ze ziek en kon niemand anders mee, dus ben ik in mijn eentje gegaan. Het Natural History vond ik erg leuk dus ik heb er ook bijna 2 uur volgemaakt, daarna ben ik nog naar het V&A museum gegaan, dat zit er toch tegenover x) wat ik minder interessant vond, hier heb ik maar een krap halfuurtje rondgewandeld..
Donderdag was mijn uitrustdag. Niet dat ik die persé eentje nodig had, maar toch x)
Vrijdagochtend kwam Danielle en met Serious Request op de achtergrond hebben we gingerbreads gebakken. Heel gezellig en helemaal christmassy :) 's Avonds gingen we uit eten voor de verjaardag van Pardis en Parsa. Vantevoren mochten ze de kadootjes openmaken en gelukkig vielen de dingen die ik voor ze had (makeupjes voor Pardis en politiespulletjes voor Parsa) in de smaak! Ik kreeg een knuffel van allebei (!), Pardis ging meteen haar lippengloss op doen voor het etentje en Parsa wilde niet weg, want zijn politiespullen in combinatie met de walkie-talkies die hij van Aamir (da's de vriend van Shaz, geen idee of ik al eens eerder had verteld?) had gekregen maakten dat hij het huis niet meer uit wilde ;p We hebben heerlijk gegeten bij een Perzisch restaurant, waar we allemaal een groot bord rijst kregen en een schaal met allerlei soorten vlees deelden. Daarna hadden we als toetje een taart die Shaz had meegebracht, waarbij we natuurlijk even zongen voor de opeens immens verlegen tweeling ;p

Zaterdag waren ze écht jarig. Shaz had ze een Wii cadeau gedaan en die moest ik maar eens even aan gaan sluiten.. gelukkig is dat gelukt ;p Parsa wilde met mij met zijn walkie-talkies spelen en hij vond het helemaal geweldig dat ik Happy Birthday voor hem zong door het ding; 'Just like a radio!' haha. Pardis heeft haar nagels gelakt met de lakdie ik haar gegeven had en kwam dit meteen laten zien; Look, it looks great! Altijd fijn om gewaardeerd te worden ;) :p
's Middags zijn Danielle, Linnéa en ik naar de Cola Cola truck geweest en hebben zelfs een professionele foto laten maken.. hopelijk is die gelukt! ;) Ik had een gratis Starbucks verdiend en dus óp naar Starbucks.. ik heb heerlijk genoten van de grootst mogelijke maat hot chocolate ;p
's Avonds hebben we met zijn allen ge-wii-d, ook erg gezellig, en hebben we Harry Potter gekeken. Ja, ook hier komen rond de kerst echt álle films op tv ;)

Zondagochtend heb ik met mam geskypt. Daarna hoorde ik Parsa voor mijn deur heen en weer schuifelen, dus ik deed de deur open. Hij pakte me bij mijn pols, schudde ermee en zei 'Let's play Wii!' haha. Hij was er eerst helemaal geen fan van, maar nadat hij Pardis bezig had gezien en onze spel-avond waarbij hij won met bowlen is hij fan ;) Behalve dan van spelletjes die hij niet winnen kan.. haha!
's Middags ben ik met Danielle op pad geweest, de laatste keer voor de kerstvakantie. Dinsdag gaat ze namelijk naar Nederland voor de feestdagen! Moeten we elkaar twee weken missen..
Het was weer erg gezellig. We hebben geluncht bij Five Guys, hebben een rondje gewandeld door Londen (Oxford Street vermijdend), vonden de laatste rendier-bottle (!!!) en hebben afgesloten met dinner bij Aberdeen Steakhouse. Yum :)

Vandaag is de vakantie officieel begonnen! Ik heb het feestelijk ingeluid met het verschonen van mijn bed, haha. Shaz heeft deze ochtend een afspraak en vanmiddag viert Pardis haar verjaardag met haar vriendinnen.. maar voor nu zijn de twee nieuwe sportfanaten druk bezig met poppetjes in elkaar hakken met zwaardvechten.. als dat maar goed gaat ;)

Donderdag is het kerst.. en er zijn eigenlijk geen bijzondere plannen. Christmasdinner met the family en verder.. don't know yet! Zoals altijd, we zullen het wel zien ;)

It's the season of love and understanding, Merry Christmas everyone! :D

Best wishes,
Kim

  • 22 December 2014 - 13:04

    Mam:

    Wat een uitvinding he, de Wii. Blijft leuk :-). Heel fijn dat je speurtochten naar verjaardagskadootjes geslaagd is, dat de kinderen blij waren. Op naar het Kerstdiner, veel plezier en tot snel XXXXX

  • 22 December 2014 - 19:04

    Oma:

    Zo dor zin we dan wer,wa hedde wir goei werk geleverd.uurst die kedoo,s dan de ansloiting van die wiffi .tis mar goed de gai zo goed bai zeit.dan nog lekker eten, veel bekijken en de week is weer om .heel gezellige dagen en tot de volgende brief doei xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 5913

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: