Week 6 en een mini-vakantie - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 6 en een mini-vakantie - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 6 en een mini-vakantie

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

01 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Afgelopen week was geen normale week, aangezien Shaz vakantie had. Ze had wel een paar eigen afspraken staan, maar voor het grootse gedeelte van de week hebben we met zijn allen doorgebracht. Een welkome afwisseling :).
Shaz en ik hebben grote schoonmaak gehouden in de keuken. Ik heb alle kastjes leeggeladen en twee vuilniszakken kunnen vullen.. het was echt nodig :p.

Donderdag zijn we naar Westfield geweest, een groot, luxe winkelcentrum. Geweldig! Daar moet ik zeker nog eens terug. We gingen omdat Shaz haar Iphone moest laten nakijken in de Apple Store, en we hebben er maar gelijk een familie uitje van gemaakt. Pardis en ik hebben ons goed kunnen vermaken met de Ipads ;p en ik heb ook weer nieuwe spullen gekocht.

Van vrijdag tot en met zondag zijn we op mini-vakantie geweest naar Southend-on-sea. We hadden geluk met het weer, het was de hele tijd droog en op de laatste dag hebben we zelfs nog wat zon mee kunnen pikken. :) Ik heb zoals gewoonlijk weer een hele lading foto's gemaakt, waarvan het merendeel inmiddels al op Facebook staat.
De eerste dag was Pardis heel enthousiast en we hebben veel foto's gemaakt. We hebben ook een beetje gewinkeld, waarbij ik een hele nieuwe outfit heb gescoord :) Op het strand waaide het erg hard, maar het was niet zo erg dat we er niet van hebben kunnen genieten ;)
Op het eerste gezicht was het 'hotel' een beetje een shock. Het was een oud gasthuis wat bestond uit twee huizen die één waren gemaakt en werd gerund door een oud echtpaar. Maar toen we er eenmaal aan gewend waren, viel het allemaal reuze mee. Het echtpaar was super vriendelijk en ze hadden een kitten, wat een grote hit was bij de kinderen ;)
's Avonds waren we teruggegaan naar de boulevard. De zee had zich helemaal teruggetrokken dus we hebben op de daadwerkelijke zeebodem gestaan, wat Parsa ontzettend interessant vond. Daarna zijn we gaan eten bij Wimpy's, een American-style restaurant, wat naar mijn vermoeden een van de redenen is dat ik niet zo goed geslapen heb die eerste nacht. Mijn maag zat veel te vol, haha ;)

Dag 2 begon vermoeid, maar goed. Wel een beetje akkefietje gehad met Pardis, maar dat hoort er zo onderhand wel een beetje bij... Ze heeft me wel uitgelegd wat haar dwars zat en we hebben een goed gesprekje gehad. Dat was nieuw, en ook weer een stapje vooruit in het opbouwen van onze band ;)
We hebben het grootste deel van de dag doorgebracht in Adventure Island, een soort kermis aan de boulevard. Erg leuk, maar ik snap niet hoe iemand de hele tijd kan gaan zitten wachten tot de rest van het gezelschap de attracties bezoekt :p Shaz en ik hebben ons wel kunnen vermaken, en ik heb wel een aantal attracties gedaan samen met de kinderen, maar op een gegeven moment waren we het beiden een beetje beu :p Dus toen ben ik zelf door de winkelstraat gaan wandelen. Niks gekocht, maar het was wel fijn om even alleen op pad te zijn ;)

De laatste dag hebben we nog wat zon meegepikt op het strand en hebben we spelletjes gedaan in de arcade. Ik heb meerdere pogingen gedaan een minion te winnen, maar zoals gewoonlijk zonder succes.. xD
We hebben een heerlijk gebakje gegeten bij een Franse patisserie en toen was het weer tijd om de trein terug naar huis te pakken.
Het voelde een beetje dubbel, thuiskomen. Het voelde niet écht als thuiskomen. Maar ik was wel blij toen ik weer in 'mijn' bed lag ;)

Nog een weekje en dan beginnen de scholen weer. Pardis moet donderdag en vrijdag al, Parsa moet maandag beginnen. Hij heeft sinds vandaag zijn computer weer terug dus aan hem heb je nu helemaal geen kind :p En tussen Pardis en mij gaat het ook nog steeds elke dag een beetje beter.

De beslissing zit er nu wel bijna aan te komen.. houden we het bij 3 maanden, of blijf ik tot en met januari? ;)

Best wishes,
Kim

  • 01 September 2014 - 18:10

    Mam:

    Wel leuk dat je alweer een andere kant van Engeland gezien hebt, zelfs de zee(bodem), hihi. Hopelijk scoor je snel een minion ;-).

  • 01 September 2014 - 18:14

    Lineke:

    Hallo Kim.
    Wat fijn om te zien dat je het zo goed getroffen hebt met dit gezin.
    je hebt inmiddels al heel wat gezien van Engeland.
    En ja dat er af en toe wat strubbelingen zijn dat hoort er bij. Pardis heeft ook wel de leeftijd om af en toe lekker te puberen en dan ben jij soms de klos.
    Je ziet er ook goed uit dus dat bewijst wel dat je het naar de zin hebt.
    mooi dat je de foto s deelt met ons .
    Ik hoop voor je dat je nog wat langer mag blijven, dan kun je daar kerst meemaken lijkt me ook heel mooi.
    Vele groeten vanuit Geldrop Lineke

  • 02 September 2014 - 11:43

    Oma,:

    Hoi kim weer eengoed druk weekend gehad, mooie foto,s gemaakt .groetjes van ons.hier gaat ,t niet slecht .kusjes en tot de volgende brief,

  • 05 September 2014 - 19:09

    J.verspaget:

    Ik heb je brief nu pas gelezen, stout hè, blij om te lezen dat je en fijn weekend hebt gehad. Meid als je echt zin hebt dan moet je blijven tot jan.als je maar blijft skypen. Schat tot horens en zie. kusjes van opa e en oma. By By.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 5918

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: