Week 13 en een topweekend! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 13 en een topweekend! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 13 en een topweekend!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Hier is de nieuwe blog dan eindelijk.. twee dagen later dan normaal! Maar de oplettende fans (haha) weten hoe dat komt.. maar daarover later meer! ;)

Afgelopen week heb ik vooral afgeteld. Maandag, dinsdag en woensdag heb ik me vooral binnenshuis beziggehouden en een paar boodschappen gedaan.
Ik heb verschillende tv-series gekeken (ik volg er echt nog steeds teveel) en mijn blog teruggelezen. Dat doet je wel beseffen dat je na drie maanden een stad toch wel leert kennen! Wat was ik een London-newb.. om maar even een voorbeeld te noemen: de metro nemen op Westminster om naar Picadilly Circus te gaan.. *facepalm* Ach ja. ;p
Ik heb het idee dat Parsa nu eindelijk volledig heeft geaccepteerd dat ik er ben :p Maandag kwam ie me over zijn dag vertellen, woensdag had ie chocolade heksenmutsen gemaakt op school en ik kreeg er ook één! Begin deze week vroeg ie, nadat ie me had uitgehoord over Sanne, wanneer ik zou gaan, en of ik niet langer kon blijven: 'You'll be family, Kim!' Ahhhw. Soms heeft ie wel z'n momenten hoor ;) :p
Donderdag ben ik voor het eerst in lange tijd weer op pad geweest met Fine. We zijn naar Westfield in Shepherd's Bush geweest, wat resulteerde in een topmiddagje: ik heb poffertjes gehad, kwam de ultieme kalender tegen én heb Snack-A-Jacks in barbequesmaak gevonden!
Vrijdag heerlijk uit shoppen geweest met Danielle. We zijn gestart in Bromley en hebben de dag afgesloten in, jawel, Shepherd's Bush. Ik kon het niet laten om tóch de kalender te kopen (tja, wat zal ik zeggen, ik heb een zwak voor alles wat met Benedict Cumberbatch te maken heeft, haha!) en ik heb links en rechts nog wat leuke dingetjes gekocht.. ik ben echt superblij met mijn aankopen! Ietsje minder blij met mijn uitgaven, though. Maarja, die twee gaan hand in hand, helaas.. ;)

Zaterdag was de dag! Om 12 uur vertrok ik naar St. Pancras om Sanne op te halen. Rond 1 uur, half 2 smste ze dat ze was gearriveerd en ons weekend kon beginnen! Om jullie een ellenlang verhaal te besparen hebben we een video-blog bijgehouden. Nouja, een poging gedaan tot, in ieder geval. Om het even samen te vatten: héérlijk uit gegeten bij Planet Hollywood, een geslaagde zie-Londen-in-1-dag-tour gedaan, geluncht bij de Queen, London-wildlife gespot, de M&M's World getrotseerd, een broodje kroket gegeten, erachter gekomen dat bioscopen hier zowel hypermodern als ultracreepy zijn en als gewoonlijk ontzettend veel gelachen.. kortom, het was een superweekend :)
Gisteren heb ik Sanne weer teruggebracht naar het station, helaas.. en naar wat ik gehoord heb, was haar terugreis dramatisch vanwege het weer. Maar ze is weer heelhuids thuisgekomen dus eind goed, al goed ;)

Vandaag is weer een normale dag. Ik ben echt snipverkouden :p Maar dat mag de pret niet drukken. De kinderen zijn naar school, de derde wasmachine met was staat te draaien en ik heb een hele berg met strijkwas in het vooruitzicht.. samen met alweer het volgende weekend waar ik voor tourguide mag gaan spelen! We hebben d'r zin in :)

De foto's en de video van het weekend kunnen jullie als mijn liefste en trouwste fans *slijm* terugvinden op Facebook ;)

There is no place like London.. but it's even better with a little piece of home ;)

Best wishes,
Kim

  • 22 Oktober 2014 - 12:06

    Corine:

    Ik lees je enthousiasme over het weekend er helemaal doorheen! Kei leuk :D

  • 22 Oktober 2014 - 15:04

    Mam:

    Je bent nu inderdaad al een echte Engelse dame, je pakt nu niet meer zo vaak de metro om van het ene naar het andere punt te gaan ahumahum ;-). Fijn dat je een super-weekend gehad hebt met Sanne. Beterschap met je verkoudheid en op naar het volgend drukke weekend. ♥♥♥XXX

  • 22 Oktober 2014 - 19:09

    Opa:

    Fijn voor jullie dat prachtige weekend. Wie heeft de opnames gemaakt op de video? Het was voor Sanne een hele belevenis denk ik zo en jij hebt er zeker ook van genoten alleen de dagen vliegen om. En nu komt er weer een leuk weekend aan. Vermaak je maar. En wat de familie betreft dat is maar voor tijdelijke aard in jan. zien we jou weer terug.
    groetjes , vele kusjes.

  • 22 Oktober 2014 - 19:30

    O:

    Je lijkt wel een reisleidster die op de t.v een verslag moet doen het gaat je goed af .en nu op naar de volgende belevenis.weer druk,, groetjes. Xxx

  • 22 Oktober 2014 - 19:33

    Oma :

    Volgens mij deed ik iets verkeerd bij deze is de fout hersteld doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 5908

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: