Week 4 en mam en pap's bezoek! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu Week 4 en mam en pap's bezoek! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

Week 4 en mam en pap's bezoek!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Zojuist heb ik mam en pap weer naar Heathrow gebracht. Het was een heel leuk en vooral ook druk weekend. We hebben alles kunnen doen wat we wilden doen en hebben ook nog wat extra shoptijd overgehouden! Dat noem ik strak plannen. ;)

Doordeweeks verliep zoals gewoonlijk. Ik heb weer wat akkefietjes gehad met Parsa en die ook weer opgelost (we hebben zelfs een ziekenhuis-rollenspel gedaan, waarbij hij mijn hart heeft gemaakt ;p), aan de band met Pardis gewerkt door met haar een middagje te gaan shoppen in Harrow en een hele lading brownies te bakken en we hebben een halve verbouwing meegemaakt: allebei de toiletten waren verstopt en daardoor stuk gegaan, het heeft de (nogal slome) 'handyman' drie dagen gekost om alles weer tiptop in orde te krijgen xD

Zaterdagochtend was het tijd om mam en pap van het vliegveld te gaan halen. Paranoïde Shaz had me een uur te vroeg op het metrostation afgezet en dus was ik ook een uur te vroeg op Heathrow. xD Gelukkig is daar genoeg te zien en heb ik me gedurende de anderhalf uur dat ik heb moeten wachten niet hoeven vervelen.
Als eerste heb ik mam en pap voorgesteld aan Shaz en de kinderen, en ze het huis laten zien. Meteen ook koffers geruild (mam heeft nu de zwarte die ik bijhad, en ik heb de nieuwe paarse, yay!) en daarna zijn we op pad gegaan. Eerst inchecken bij het hotel, wat heel netjes en ook best luxe was, en verder bestond dag 1 uit een trip langs St. Pauls, de Millenium Bridge, de Disney Store en Hamley's op Oxford Street en Primrose Hill via Regent's Park.

Zondag was een héle lange dag. Om half 9 heb ik pap en mam opgehaald bij het hotel en zijn we aan de Zie-Londen-In-1-Dag-Tour begonnen ;p We zijn begonnen op King's Cross bij de Harry Potter shop, daarna naar Sealife op Westminster, toen terug naar Harrods, Picadilly Circus (met natuurlijk M&M's World en Cool Britannia), te voet naar Buckingham Palace en over The Mall naar Trafalgar Square, door naar Tower Hill om The Tower en de Tower Bridge te zien en weer terug naar Westminster om Westminster Abbey, Big Ben en de London Eye ook in het donker te kunnen zien.

Vandaag (maandag) zijn we in de buurt gebleven. We hebben een shop-dagje gehad in de London Designer Outlet en zijn ook nog naar Harrow-on-the-Hill geweest. Na nog een laatste bezoekje aan de kinderen en Shaz (en de herindeling van de koffers, aangezien mam een aantal spullen van mij weer mee terug moesten nemen en ook de nodige souvenirs mee moesten) heeft Shaz ons weer naar het metrostation gebracht. Onderweg ha dik het wel een beetje moeilijk met het idee pap en mam af te moeten zetten en zelf weer terug te gaan naar Wembley. Maar toen we eenmaal afscheid namen op Heathrow en ik terug in de metro stapte, voelde het allemaal weer oké. Ik nam de bus terug, wat natuurlijk weer niet helemaal soepeltjes ging :') en bij thuiskomst moest Shaz gauw genoeg weg en was ik weer alleen met de kinderen. Alsof er helemaal niets aparts gebeurd is de afgelopen dagen. De routine zit er gewoon al zó goed in, dat dat gewoon weer doorgaat nu ;)

Ik moet nog aan de slag met alle foto's bekijken en uitzoeken (het zijn er maar 394), en natuurlijk staan er ook nog een heleboel foto's op de camera van mam en pap. Dus ik moet jullie de foto's nog even onthouden ;) Maar die zien jullie snel genoeg verschijnen op Facebook.

Morgen is Shaz nog vrij, dan moet ze twee dagen werken en daarna heeft ze dan écht een week vakantie.. en dan beginnen de scholen alweer! Weer een nieuwe fase van het au-pair avontuur... Ik ben benieuwd!

1 maand voorbij.. nog ?? to go! ;)

Best wishes,
Kim

Oh en mam; de gingerbread-men zijn al op ;) een heel hartelijk Thank you van Pardis, Parsa had het te druk met de verpakking openmaken om iets te kunnen zeggen ;p

  • 19 Augustus 2014 - 08:40

    Mam:

    Wow, hebben we echt zoveel gedaan ;-) hihi, ik heb nog last van mijn kuiten. Maar het was het allemaal waard, we hebben een super weekend gehad. We hadden ons geen betere gids kunnen wensen ;-) We hebben nu ook kunnen zien dat je ontzettend gewenst bent in je gastgezin, je bent echt opgenomen als een gezinslid, voor ons een heel fijn gevoel. Lieve schat, hartstikke bedankt en tot skypes ♥♡♥.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 5926

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: