De vrij rustige week 10 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu De vrij rustige week 10 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kim Os - WaarBenJij.nu

De vrij rustige week 10

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

29 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi guys!

Daar zitten we dan alweer in week 10.. het einde van september is in zicht! Gaat toch best hard zo..
Ondanks dat de afgelopen week voor het eerst begon zonder geplande bezigheden, heb ik me uiteindelijk totáál niet hoeven vervelen.

Maandag en dinsdag waren zoals altijd mijn was- en poetsdagen.
Woensdag heb ik een nieuwe au pair leren kennen, Tamara. Zij is ook Nederlands, en samen zijn we gaan lunchen op Primrose Hill. Het bleek dat we een boel interesses delen, dezelfde spelletjes speelden 'vroeger' en ook wel een beetje dezelfde humor hebben :p Dus we hebben een gezellige middag gehad.
Donderdag had ik de mountainbike in de schuur ontdekt, dus die heb ik een beetje opgelapt (jáá, ik word nog wel eens handig!) en gepoetst en 'savonds ben ik samen met Pardis een paar rondjes door de wijk gaan fietsen... bijna ondoenbaar, op een nét iets te kleine mountainbike met keihard zadel. Man, wat mis ik mijn fiets thuis! Nooit gedacht dat ik dát nog eens zou zeggen :p
Vrijdag stond er niks op de planning.. tot ik in een Facebookchat werd toegevoegd door Lena, een au pair uit Duitsland, die me al eerder die dag een mail had gestuurd en graag wilde meeten. Of ik mee ging een drankje doen in Harrow, met een aantal andere au pairs. Natuurlijk! Het was een hele gezellige avond en ik heb weer een aantal erg aardige au pairs leren kennen, die ook nog eens allemaal redelijk in de buurt wonen! Top :)

Zaterdag ben ik de hele dag op rak geweest met Danielle. We zijn gaan lunchen en wandelen in Battersea Park, toen met de bus naar Westfield in Shepherd's Bush (waar ik de boekenserie Infernal Devices heb gescoord!) en door met de metro naar Picadilly Circus om heerlijk te dineren in Chinatown.. en toen te voet naar Big Ben om de Thames Walk naar Tower Hill in het donker te doen. De foto's zullen jullie al wel voorbij hebben zien komen op Facebook ;)
Zondag.. niets bijzonders. Ik heb eindelijk een knipbeurt gehad, ookal mocht ze van mij alleen de puntjes knippen, dus verschil zie je niet echt, haha :p En 's middags moest Shaz werken dus was ik alleen met de kinderen. Keigezellig.. not. Pardis boven, Parsa achter zijn computer en ik films kijken op tv :p Nou ja. Daarna wel Pardis nog even geholpen met haar huiswerk.. en nadat Shaz weer thuis kwam, kregen we nog 'onverwachts' bezoek.. maar daar kan ik nog niets over vertellen, helaas ;)

Vandaag is weer een gewone maandagmorgen. En weer staat er voor deze week niks op de planning.. Nóg niks. ;)

Keep calm and carry on!

Best wishes,
Kim

  • 29 September 2014 - 12:23

    Corine:

    Oehhh, mysterieus einde! Ik ben benieuwd

  • 29 September 2014 - 16:22

    Mam:

    Ondanks die rustige week toch wel een heel leuk weekend (vrijdag-zaterdag). Wel ook weer heel mooi die foto's van London by night :-). Ennne....eten met stokjes moet je mij ook eens leren, hihihi. XXX

  • 29 September 2014 - 19:01

    Oma, ,:

    Al weer een week dichter bij huis dan kun je je eigen fiets weer gebruiken weer gebruiken, en hoef je ook niet meer met stokjes te eten ,maar wel grappig allemaal doei kusjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5929

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: