Keep calm and.. Kim goes to London! - Reisverslagen van Kim van Os - WaarBenJij.nu Keep calm and.. Kim goes to London! - Reisverslagen van Kim van Os - WaarBenJij.nu

Keep calm and.. Kim goes to London!

Als ik terugdenk, ging het allemaal best snel.

Nadat ik bedacht had dat ik au pair wilde worden en besloten had dat ik daarvoor met behulp van TravelActive naar Engeland wilde gaan, doorliep ik de aanmeldingsprocedure, voerde ik vele 'sollicitatiegesprekken', wanhoopte dat het misschien allemaal niet door zou gaan, vond uiteindelijk toch een gastgezin en kon het (soms frustrerend lastige) regelen van mijn vertrek beginnen...
Waarna ik ook kon genieten van uren/weken/maanden aan voorpret!

YES! Ik ga als au pair naar Londen! :)

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2015

5 mei 2015; where am I now?

12 Januari 2015

Week 25; het einde van de reis..

04 Januari 2015

Week 23 & 24; kerstvakantie!

23 December 2014

Kleine update tussendoor..

22 December 2014

Week 22
Kim

Hi guys! Vanaf 18 juli tot nu nog onbekende datum zal ik als au pair in Engeland verblijven. Een avontuur waar ik ontzettend veel zin in heb! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden (of in ieder geval een poging doen tot, haha). Best wishes! Kim

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5914

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 18 December 2014

Keep calm and.. Kim goes to London!

Landen bezocht: